Farklı Mobilya Tasarımları bitttiiiii

Günümüzdeki modern yada klasik tarzda mobilya ile evlerini döşemek istemeyen nostaljik ve otantik bir hava solumak isteyenler eski tarz eşyalara mobilyalara yada ev dekorasyonuna düşkünlüğü olanlar şark köşesi tarzında yada otantik dizayndan yana olanlar bu yazımda sizler için....hattaa benim için:):)...ben bayıldım hepsinee keşke kocamann bir dizayn alanım olsa da hepsini de alıppp birr güzelll kendimce kombinlesem vee hoş bir mekan oluştursam kendime diye düşünerekten
yayımlıyorum bu yazıyı:(:(... Evim küçük ve bu tarz olasa da özlemi kokan bir havada dizayn edilmeye çalışılmış bir ortamda yaşıyorum...
Şehrin keşmekeşi ardından yoğunluğu ve hatta ardından da yorgunluğu evinize geldiğinizde şöyle ruhunuzu dinlendirecek hatta Tv den bile uzak bir odanız olsa ve siz günün yorgunluğunu orada atsanız kim istemezki!!!
Görenlerinizin bir çoğuda bayılacaktır gördükleri mobilyalara bir köşede yada odanın tümünde de kullanılsa şık bir ortam ortaya çıkacağından eminim...
Bakırın ve ahşabın bir araya toplayabileceğiniz aydınlatma, dolap, sini, ve ev aksesuarlarının bir arada görüleceği ilk resmimiz sizlere ilham kaynağı olabilir..
Bakır desenli bir aydınlatma renkli taşlarla süslenmiş ve şık kırmızı bir püskülle de detaylandırılmış hoş bir alternatif..
Bakır sini modelide orta sehpa olarak kullanılabileceği gibi şark köşeleri için de ideal bir model ve çok şık..
Bavul görünümünde ki dizayn edilmiş sehpada benim çok ilgimi çekti,oldukça farklı bir görünüme sahip..
Altın yaldızla süslenmiş eski görünümlü koltuklar, josefin koltuklar, farklı kadife ve renkli sofalar ve ahşap dolaplar hepsi görülmeye değer diye düşünüyorum..
Bakın bakalım aynı fikirde miyiz !!!
Daha fazlası için galerimize göz atmanız yeterli olacaktır~~

Nihals~~
Aşağıdaki fotoğraflarımızın büyük hallerini görebilmek için fotoğrafların üzerine tıklayın..


Bakır ve otantik görünümdeki salon aksesuarları...


Bakır aydınlatma...


Bakır sini modelleri...


Josephin koltuk...


Gül şeklinde sandalye modeli..

Otantik sehpalar...


Altın Yaldızlı koltuk takımı...

Farklı sofa modeli


Hayvan desenli dresuar...


Klasik kanepe modeli..


Ahşap eskitme dolaplar..


Ahşap sandalyeler..

Otantik eşyalar..


Bakır aksesuarlar...


Josephin klasik koltuk...


Otantik eskitme dolap..