English Home Perde Modelleri

Dekorasyon denilince akla ilk gelen English Home imzası taşıyan birbirinden güzel ürün yelpazesine yer vermek istiyorum.. Ve öncelikle vazgeçilmez ev dekorasyon ürünü olan perdelerle başlamak istiyorum..
Görsel çarpıcılığın ve evinizin yüzünü değiştirmenin en önemli unsurlarından biridir perdeler... Perdesiz bir ev yada iyi seçilmemiş bir perde ile oda çıplak gibidir adeta.. Dekorasyon tasarımınıza göre perdeler de farklılık gösterir, yatak odalarındaki aydınlığı engellemek için özellikle koyu renkleri seçmenizi öneriyorum, güneşin ve aydınlığın sizi rahatsız etmesini istemiyorsanız...


Klasik mobilyalarınız da pastel yada kadife türleri seçebilir.. Modern dizaynlar da ise içinizden geldiği gibi cıvıl cıvıl davranabilirsiniz...
Piyasada değişiklik gösteren bir çok model içinden birini seçmeniz için fikir önerisinden bulunmak istedim sizlere  modeller hem klasik hemde modern çizgiler içeriyor.. Bu modelleri görmenizi ve alışverişe öyle çıkmanızı öneriyorum....                                      

 Nihals~~


Aşağıdaki fotoğraflarımızın büyük hallerini görebilmek için fotoğrafların üzerine tıklayın..



Rengarenk ve cıvıl sezonun trendi çiçek desenleri ile...

Daha çok klasik ortamlarda kullanabileceğiniz zarif perde tasarımları...


Çiçek desenleri ile baharı ve yazı odamıza getirmişcesine...


Moru çok severim ben, tekli koltuklarınıza da uygun kılıf ve kırlentlerle bütünleyebilir keyifli ve neşeli bir ortam sağlayabilirsiniz..

Klasik mor ve mürdümün kullanıldığı perde örneği...

İki birbirine uygun tonu şekilde görüldüğü gibi kullanıp odanın havasını değiştirebilirsiniz..


English Home klasik perde modelleri..


İki farklı rengi ile tasarlanmış şık bir örnek daha...


Gül desenleri ile göz dolduruyor...



Çiçekli Perde Dizaynları


English Home imzası ile tasarlanmış perdeleri umarım beğenmişinizdir..