Hayvan hakları ve yeni gelen YASA kanunu


 Belki bu bloga çok zaman ayıramadım gerekli kitleye de ulaşamamış olabilirim.. Ama bu satırları karalamayı kendime borç bildim..

Evde benimle yıllardır birlikte hayatıma anlam katan dört kedimle birlikte yaşarken yaşananları sadece izleyebilir olmak oldukça yıpratıcı..

Nasıl olurda böyle bir vicdansızlığa izin verilebilir.. İnsanlara zarar verdiği iddia edilen hayvanlar, insanın insana verdiği zarardan daha mı fazladır ya da insana zarar veren insana ceza yaptırımı nedir de hayvanlara bu  ceza hak görülmüştür!!!

Bu yeni çıkarmaya çalışılan yasanın üzücülüğüne değinmeden geçmek istemedim.. 

Yeteri kadar sahip çıkamadığımız koruyup kollayamadığımız, çöpten yemek yemeye mecbur bıraktığımız, barınak adı altındaki çoğu barınağın barınak olmadığını gerek izlediğimiz haberler, gerekse duyduğumuz olaylar karşılığında bildiğimiz ve popülasyona karşı hiç bir girişimde bulunmadığımız bıçak kemiğe dayanınca da tek çare onları yok etmek yönünde verilen kararlar karşışında bunu buraya yani tarihe not düşmek istedim..

Gerçekten çok üzgünüm böyle bir dünyada yaşadığım ve olacaklara karşı hiç bir şey yapamıyor olmanın verdiği acizlikle sadece bu satırları karalayabiliyorum..

ve umuyorum ki buna bir dur denir ve gerekli önlemler alınarak onlarında huzur içinde yaşamalarını idame etmeleri mümkün olur..


                                                                                                                                 Nihals~~