Converse Modelleri


Günlük hayatta rahatlıkla kullanılabilen ve gençlerin favorileri arasında yerini alan Converse ayakkabılara değinecek olursak eğer yazıyı tamamlayamamaktan korkarım çünkü modeller arasından zor çıktım hepside çok güzeller ve birbirlerine de benzeseler de o kadar çok model var ki seçmekte zorlandım, uzunlar, kısalar bağcıklılar, bağcıksızlar , deriler bezler ve rengarenkler derken,

İnternet üzerinden tüm modelleri bulabileceğiniz gibi indirimli ürünlere de sahip olabiliyorsunuz, klasikler zaten oldum olası indirime girmiyorlar ve genelde 100 TL ila 150TL arasındalar..İndirimleri ürünleri seçtim sizlere, ilginizi çekiyorsa Converse ler yazıyı takiple modelleri de görebilirsiniz...


İyi Günlerde zevkle kullanın diyorum~~


Aşağıdaki fotoğraflarımızın büyük hallerini görebilmek için fotoğrafların üzerine tıklayın..




Siyah uzun konçlu Converse ayakkabı..
Beyaz kısa sezon ayakkabısı
Deri ve rengiyle beni büyüleyen model..

Bez kotlarla uyumlu ve şık...

Sezon indirimden faydalanarak alabileceğiniz bir yazlık terlik görünümlü Converse

Pitikare kırmızı ve beyaz Converse

Siyah renkli zımbalarla dizayn edilmiş şık bir model 









Farklı görünümüyle dikkat çekiyor..

Klasik Converse modeli..

Konçlu beyaz bir model..



Desenli Converseler..

Farklı desenli bir Converse daha..

Kamuflaj Converse Modeli..

İki renkli Converse....


İki renkli uzun konçlu Converse...

Sabo görünümdeki uzun bilekli model..


Gençlerin gözdesi Converseler...


Converse 2011 2012 modelleri