Objektifimden-Kapodokya



60 milyon yıl kadar önce Erciyes Dağının volkanik olduğu zamanlarda püskürttüğü lavlarının  ortaya çıkarmış olduğu ve günümüze kadar gelen  o muhteşem  Kapodokya' yı oldum olası çok merak ederdim zaten, hikaye acıda olsa yılların birikimi ile oluşan tabakaları görmek oldukça hoş ve sonunda gidip görmeye karar verdim, resimlemekte benim için büyük bir zevkti..
Hava şartlarının yaz olmasına rağmen kalınan odaların taş olması dolayısıyla sıcağı iliklerimde hissettim diyemeyeceğim..Oldukça serin ve keyifliydi bir yaz günü için..
Bir çok kilise ve yer altı şehrini görmek mümkün oldu, ıhlara vadisindeki kral mezarlarını da görmek ayrı bir tecrübe oldu benim için..
İlk kültür gezim idi diyebilirim..



Bu gezimden elimde kalan fotoğraflarımı ise sizlerle paylaşmak istedim..

Aşağıdaki fotoğraflarımızın büyük hallerini görebilmek için fotoğrafların üzerine tıklayın..



Objektifimden-Kapodokya
Nevşehir Ürgüp Göreme Peri Bacaları


Objektifimden-Kapodokya








Şapkalı peri bacalarına rastlayamıyorsunuz çok fazla çünkü düşmüşler..