Otantik Koltuk Tasarımları

Koltuklarımızı seçerken dikkat edeceğimiz yegane şey konforu ve bunun hemen akabinde de şıklığı söz konusudur sanırım....Konforlu olduğundan ve rahatlığını garantiye aldıktan sonra estetik bir görünüm için sıvarız kolları.. Şık bir koltuk kullanıldığı alana katacağı hava dışında göze çarpıcı ve de etkileyici olmalıdır, artık çekyat adı altında kullanılan kanepeler bile oldukça şık dizayn edilir oldu çünkü artık kimsenin rağbet etmemesi sonucu onları bile modern ya da gösterişli şekiller verilmeye başlandı...
Eskinin günümüze uyarlanması sonucu çok da şık modeller orataya çıkıyor aşağıdaki modelleri gördüğünüzde bana hak vereceksiniz...Farklı kumaşlar ve renkler kullanılarak adeta harika mobilyalar çıkmış ortaya, hele ki piyano koltuğa bayıldım ben....neyse lafı uzatmayayım da sizler bir göz atın sizin için seçtiklerime....

Bizimle kalın...
                         Nihals~~

Aşağıdaki fotoğraflarımızın büyük hallerini görebilmek için fotoğrafların üzerine tıklayın..


Bu şık piyano koltuk tasarımı salonlarımızın baş köşesinde en sevdiğimiz model olacaktır..
                                   

Ne kadar romantik bir tasarım burada kahve yudumlamak isterdim şahsen..                      


Cezbedici rengiyle modern otantik bu koltuk her evde olması istenen nitelikte, bayıldım...       

Deri tasarım şık bir koltuk...


Versace imzalı otantik bir kanepe modeli..

Otantik koltuk dizaynı...

Zarif bir tasarım..

Versace lüks sofa modeli...

Desenli Versace model kanepe..


Şık bir koltuk daha...