Güzellik Bakım bitti

Her kadının bakıma ihtiyacı vardır. 'Ben güzelim; bakıma ihtiyacım yok' ya da 'zaten çirkinim, bakım yapsam ne olur?', asla demeyin.
— Unutmayın, bakımlı her kadın göz alıcıdır ve biraz bakımla daha sağlıklı ve genç görünebilirsiniz. Ayrıca kendiniz için ayıracağınız birkaç saat hem vücudunuzu, hem de ruhunuzu rahatlatacaktır ve kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlayacaktır.. Sakın 'Ev işlerinden vakit bulamıyorum ' diye düşünmeyin. Çünkü nasıl evinizin ve çocuklarınızın bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüp bu tür işlerinizi aksatmıyorsanız, kendi bakımınızı da aksatmamalısınız.

 Bunun için hiç değilse birkaç saatinizi rahatlıkla kendinize ayırabilmeniz gerekir. Güzelleşmek ve bakımlı olmak için mutlaka zaman ayırmalısınız, aksi takdirde bir gün gelir, aynada kendinizi tanımayabilirsiniz bu benmiyim diyebilirsiniz. Bunun için her zaman bakımlı olmakta fayda vardır. Bakım diyince ilk aklınıza boya küpüne düşmüş bayanlar gelebilir onları kastetmiyorum. Tabi ki bakımlı olmak demek makyaj yapıp çevresindekilere ben bakımlıyım makyajımı yapıyorum daha kendime nasıl bakacağım demek değildir. Onların ne düşünerek böyle bir şey söylediğini hala anlamış degilimdir. Eminim sizde benim gibi düşünüyorsunuzdur...
Cildinizin gözeneklerinin açılması için her gün  kirlerin dışarı atılması için buhar banyosundan başlayın (hassas cilt yapısına sahipseniz, bu işlemi yapmayın). Çaydanlıkta suyu kaynattıktan sonra, bunu büyük bir kaseye boşaltın. Başınızın üzerine bir havlu örterek kasenin üzerine eğilin. Beş dakika bu işlemi yaptıktan sonra yüzünüzdeki teri bir pamukla silin. En son olarak yüzünüzü soğuk suyla yıkayın. Bu işlemi uyguladıktan sonra ne kadar rahatlamış ve doğal bir görünüme ulaşmış olduğunuzu göreceksiniz. Daha sonra cildin kuru kalmaması için nemlendirici kremler kullanabilirsiniz. Kuru ciltler insanın yüzünü çok kötü gösterir nereden biliyorsunuz derseniz kendimden biliyorum neler çekmiştim bilemezsiniz.


Sevgiyle
Nihals~~